Subject: Holsta II liivakarjäär
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 10:13:13 +0300

Tere!

Käesolevaga kirjutame Teile seoses Holsta II liivakarjääri keskkonnaloa
(nr L.MK/320886) muutmise taotlusega. Oleme saanud info, et praegusel
juhul ei ole Transpordiamet nõus Keskkonnaametile saadetud mäeeraldise
teenindusmaa piiriga ning see tuleks ühendada mäeeraldise piiriga. Välja
on toodud ka see, et kui teenindusmaa piir kattub mäeeraldise piiriga siis
on Transpordiamet nõus.

Me ei nõustu Transpordiameti esitatud tingimustega. Taotlusele on lisatud
sama ametiasutuse 08.02.2011 (tollel ajal Maanteeamet) tingimused
kaevandamiseks, mille kohaselt (p. 3) peab karjääri ja tee vahele rajama
kasvupinnasest ohutusvalli. Karjääris on juba 15 aastat kaevandatud
vastavat nõuet arvestades ning tegevusi on selle kohaselt ka planeeritud,
sest see oli ka üks kaevandamisloa tingimustest, mida loa omaja peab
järgima. Leiame, et kaevandaja suhtes on äärmiselt ebaõiglane,
põhjendamatu, vastutustundetu ja segadust ning ebakindlust tekitav nõuda
järsku risti vastupidi sellele, mis seni on olnud kohustuseks.

Lugupidamisega,
Sten
Wesico Infra OÜ